Tifo storico assente, vittoria sofferta con un Catania lentissimo. Ascolta l’audio.
Catania ca scinni in campu senza u supporto do so tifu storico, a nord. A santanuddisi signora Carmela La Rosa approva stu sentimentu dei tifusi, traditi da una dirigenza pocu chiara na sti ultimi tempi, ca puttau a squadra da serie A a lega Pro. O cuntrariu a Sud arrispunni presenti, o richiamu in settimana di Moriero. Fattu sta ca chhiù di 2000 cristiani nun ci su.
Catania ndò Campu co un 4-2-3-1, orfana di Garufo ca all’ultimu avi un problema. Chissu metti in difficoltà Moriero ca ava preparatu a pattita in un modo e in chinnici minuti ha fari a nova tattica.
Liverani ndà potta, cu Bastrini e Bergamelli, Pelagatti in difesa. Nunzella a marcari iautu Canotto fa u centrucampista cu di Cecco, poi Bombagi Calderini e Russotto e Calil in attacco. A tratti si va addirittura co un 3-4-2-1-
I Piani di Moriero sono andati a gambe all’aria ma Russotto, complice un errore difensivo, pigghia a palla e tira na bumma e fa gol. Pomeriggio sereno? No! Canotto ca so prissioni non permetti a Nunzella di acchianari e si viri un possesso palla do Melfi ca fa a pattita. Russotto cerca di fari dapprima u centrucampista e macari u difensori, cu Calil ca fa a sponda o centru campu. Bombagi bonu ca prova cchiù voti.
Mali Calderini, ca all’inizio do sicunnu tempu nesci pi Agazzi. Chissu pi circari ndà fascia di teniri un Canotto bonu assai. Ugolotti cambia lato a Canotto e Pelagatti va in difficoltà. Russotto u copri, ma poi nesci pi Plasmati. Chissu pi teniri iautu u iocu, vista l’espulsione di uno do Melfi. Funziona un po’ e Plasmati va vicino o gol. Sulu davanti o putteri, sbaglia clamorosamente. U Catania poi va in difficoltà fisica e a fine si rischia macari u pareggio. A dire il vero c’era un rigore per fallo su Calil, ma u commentu pa prestazione è sempri a stissu.
Passu arreri do punto di vista dell’intensità do iocu do catania, ma a vittoria c’è macari si tuttu stu iocu non si visti. Lentissimo u Catania, soprattutto in fasi di rilancio.
Alla fine doccia fridda, co Monopoli ca o vinci in casa do Catanzaro a tempu scadutu. Catania in vantaggio che scontri diretti sia cu Catanzaro ca co Monopoli. U Fattu è ca ora o si vinci cu a Paganese fora casa e ca Fidelis Andria o i play out su assai probabili, ma chissu u si sapeva già.
Migliori in Campo Russotto e Di Cecco po’ Catania, e Canotto po Melfi. U Zù Turi vi saluta e vi runa appuntamento pi Paganese Catania.