A pattita cchiù importanti dell’ultimi 30 anni si gioca domani alle 15 al Massimino.
Chidda di dumani o Massimino è po Catania a pattita cchiù importanti dell’ultimi 30 anni. Do spareggiu ca Nocerina, è di cettu u mumentu da verità. Si dumani s’avissa sbagghiari a pattita ci su i play out, c’a savissiru agghiucari cu una squadra stanca, ma soprattutto cu avvissari ca moralmente sunnu megghiu preparati e abituati, e macari nun annu nenti chi peddiri.
Cuvva Nord assente, a parer mia ingiustificata. Moriero e i soi, certu ca ni ficiru di tutti i culuri e i cristiani ora su siddiati.
Melfi ca veni di boni pattiti e risultati utili in serie. Fimmati sulu da a Casertana in cussa pa B. Né frecci avi un attacco bello vivace fatto di giovani ca currunu assai. Vi ricordo ca Canotto evi u record do gol più veloce ndò calcio professionistico italiano, 5 secocondi, signatu fora casa co Matera.
Catania visto co Beneventu è bonu, ma l’atteggiamento assiri tutto diversu. Moriero richiama i soi e voli avviriri na squadra co sangu d’à l’occhi. Soluzione più giusta pi chiddu ca si visti nelle ultime partite do Catania, sarebbe u 4-2-3-1. E lati Nunzella e Garufo avissiru dari tutto pi ammuttari, Bergamelli e Ferrario centrali cu l’auitu di Agazzi a scalari arreri in fasi di non possesso, in modo da trasfurmarisi in 4-3-3. Di Cecco metronomo cu Castiglia Russotto e Calderini. Punta cintrali Plasmati. In Termini di nomi chissi su chiddi ca parunu motivati e stari megghiu.
In attacco ci voli rapidità e cinismo. Ma stamu attenti ca si avissimu pigghiari gol semu ndè vai, picchi u Melfi si chiurissi tutto intra l’area e cu l’attacco do Catania ca signa picca e nenti i playout saranno serviti. In Caso di vittoria, come ci auguriamo tutti, occhiu a radiolina, un Catanzaro vincente contro u Monopoli potrebbe dare al Catania un vantaggio inestimabile i l’ultimi 180 minuti di stu campionato accuminciatu bonu ma do finali disgraziato assai.
U Zù Turi domani dalle 14:45 ci sarà pi cuntarivi a pattita. Calcio di inizio alle 15:00.