Nella 31esima giornata di campionata il Catania nonostante un buon gioco di squadra perde sull’unico errore commesso.
Auteri schiera u so 3-4-3 Moriero va cu un 4-4-1-1 cu a sorpresa Garufo o centru campu, ma ca nei fatti fa u quinto difensori. Nell’idea di Moriero in fasi di possesso palla un Catania avissa spingere sulle due fasce cu Di Cecco in arretramento. Russotto e Calil a coprire alternativamente i due lati d’attaccu. In fasi di non possessu a difesa a 5 e tri a protezione.
Dopu i primi schermagli, Russotto fa dai e vai cu Calil ca da destra ci runa a palla e di fora tira e u putteri fa u miraculu. Catania ancora avanti e Bergamelli di testa s’ammucca u gol da mezzu metru. Catania particolarmente attivo. Si fa pressing iautu supra l’avvissari, ca s’à trovanu sempri in inferiorità numerica sia ndò centru campu ca in fasi di attacco. S’arriparti macari cu na cetta velocità. Fatto sta ca Liverani tocca u so primo palluni o vintinovesimu, su un cross dalla sinistra. I iucaturi do Beneventu spessu fannu falli ca su dettati da frustrazione. A fine do primu tempu,occasione do Beneventu ma Liverani respinge. U primu tempu speddi su uno 0-0 ca a dire il vero sta strittu propriu o Catania. Ottima a prestazione do collettivo ma soprattutto di Russotto, Castiglia e Nunzella.
U sicunnu tempu accumincia senza canci. O decimu Moriero rompe gli indugi e fa trasiri Falcone e Plasmati o postu di Calil Calderini. Stesso copione do primu tempu, ma co u Catania ca pensa cchiù a difinnirisi, e Plasmati in campo è a dimostrazione ca si ci affida all’esperienza cha alla corsa. Scelta probabilmente pi fari rifiatari un pocu Russotto anche un po’ nivvussu, a cui veni datu u sulu compitu di appoggiu. U beneventu approfitta e cumincia a prissari bonu. Moriero interviene e fa nesciri prorio Russotto ammonito e trasi Bombagi. O 68esimu palo do Benevento sugli sviluppi di un calcio d’angolo. Catania in debito di ciatu ca s’addifenni comu po’, macari cu falli. I punizioni dei campani non hanno effetto. All’82esimo Castiglia e Nunzella non coprono bene Campagnacci cha tira da fuori e fa gol. Benevento in vantaggio, ma Catania visto buono e a spiranza ca si putissi pareggiare. Bombagi ci prova all’ 88esimo cu un tiro di fora. Poi punzione pi fallu su Plasmati. Bombagi tira all’angolino basso ma Gori savva u risultatu. Sconfitta nata su un unico errore ma u calcio è cosi. Sconfitta indolore pe i colori rossoazzurri, visto ca u Monopoli peddi ca Casertana in Casa. Stu Catania s’avissa avviriri Duminica 24 contru u Melfi o Massimino Unni vi rugnu appuntamentu pi seguiri a prossima pattita. Buona sera a tutti do Zù Turi.