La partita Catania-Casertana, é fondamentale per allontanarsi dalla zona pericolosa della classifica. Riuscirà il Catania a fare suoi i tre punti?
16:52 vince la Casertana. Catania solo il buio. Pancaro pessimo, come tutto il Catania. Così si va solo in D. Mezza Casertana, per via di infortuni e squalifiche ha ragione di un Catania chiamato a vincere a comu e gghie’. Anche cu unu supecchiu a potta avvissaria pari luntana. Catania ca ioca ammatula e fa sbirugghiari i nervi a tutti.
Dallo stadio Massimino e tutto è cu a spiranza di viriri nautru Catania pa prossima pattita u ZÙ Turi vi saluta e si ni va a casa.
16:47 solo recupero al Massimino 4 minuti
16:37 nel Catania Entra Parisi esce Garufo
16:29 Catania che non riesce a tirare in porta
16:23 Casertana passa al 5-3-1
16:20 Esce Musacci entra Lupoli
16:16 Casertana in 10 espulso Bonifazzi per fallo di mano, già ammonito prima. Forza Catania
16:02 accuminciau u sicunnu tempu cu Calderini fora e intra Falcone. Ma sempri co u 4-3-3
15:48 finiu u primu tempu. Pancaro pari ca non rinisciu a preparari bonu mancu sta pattita. Troppu tintu Agazzi, mai in pattita. Difesa che peri moddi . In tutto stu manicomiu Pancaro che razza incrociate e testa bassa, comu tuttu u Catania ca nesci ammenzu i fischi di na tifoseria siddiata.
15:42 Calil la da a Ferrario, ma a lettura do putteri è da scola elementare
16:42 Alfagene prima e De Angelis poi si mangiano 2 gol fatti. Curva nord in contestazione.
15:38 punizione dalla destra di Russotto poco fuori.
15:32 De Angelis porta in vantaggio la Casertana co i difensori do Catania ca passiru lenti comu i vaccareddi. Punizione con cross e gol di testa 0-1.
15:26 Catania cerca di attaccaro con lanci lunghi per Calil, e la Casertana cerca invece cu u giru palla. Tutto troppu lentu e i letturi pi sbirugghiari i problemi su facili facili.
15:18 Calderini runa na palla a Calil ca intra l’area veni anticipato do putteri da Casertana
15:05 fascia di destra do Catania ca si inceppa, cross in area e rinvio cuttuliddu di Nunzella, tiro da fuori e travessa da Casertana.
15:01 accuminciau.. Casertana mancu ma arrivai ad assitrari ca trasunu intra l’area di rigore in modo di ittari schigghi.
14.55
Sabbenerica a tutti. Da cuvva Sud do Massimo u Zù Turi vi runa i formazioni ufficiali.